07 aprill 2006

Trust no one, Scully

Sajandi tüng, hea töö. Juhtun ikka üsna tihti kesklinnas asuvast postimajast mööduma. Kuna roolis olles ei saa väga vingelt ringi vahtida, siis näen kõiki asju, mis ei lama just otse minu ees tee peal, ainult vilksamisi silmanurgast. Just sedasi - silmanurgast - olen viimasel ajal ka seda kõrgel postimaja seina küljes turnivat härrat märganud. Esimest korda vaatasin, et keegi tööline paneb reklaami seinale üles. Teisel korral imestasin, et küll on käkk reklaam, mida peab üle päeva kohendamas käima. Kui ma seda meest aga täna hommikul juba kolmandat korda täpselt samas kohas silmasin, siis hakkasin oma vaimses tervises kahtlema ja keerasin pilgu (liiklusreegleid täielikult eirates) otse objektile. Nojah, sain ka mina lõpuks aru, et tegu oli reklaamitrikiga - postimaja külge on kinnitatud asise välimusega inimsuurune KULLER-NUKK, kes "saadetise kõikjale kohale toimetab". Pole ammu ennast nõnna nõmedalt tundnud.

Ma ei ole küll kunagi Fairyt või BioEsti või OMO maitsnud, aga ma olen alati arvanud, et oskan nende "puhastavat" maitset ette kujutada või aimata. Eile aga juhtus nii, et saingi seda maitset tunda. Ostsin omale "Aura Active Light Apelsin+Nektariin" joogi. Janu oli, noh. Aga pärast esimest lonksu enam ei olnud janu. Täielik seep! Täielik horror!

3 Comments:

Anonymous Alo said...

Nojahh Siim, juhin veel tähelepanu täiesti arusaamatule asjaolule, et seda erinevatest naftatöötlemise jääkproduktidest koosnevat jooki reklaamitakse kui "veel tervislikumat...". Elik, see ongi tervise maitse. Kui ei saand aru.

07 aprill, 2006 12:53  
Blogger Rohtla said...

Mkei siis.

07 aprill, 2006 13:18  
Anonymous Erin said...

Minul kadus igasugune huvi nende jookide vastu peale seda, kui nägin poes ühe tibi nägu, kes just pudeli lahti oli koukinud ning esimese lonksu võtnud. Ta jõllitas seda pudelit ikka tõsise imestuse, üllatuse ja vastikusega :)

07 aprill, 2006 16:27  

Postita kommentaar

<< Home