13 mai 2009

Alates kevad 1982

Kui saaks kuidagi teha sellise asja, millele võiks YouTube's panna pealkirja "The Official Trailer for My Life". Nii nagu on ametlikud treilerid filmidele. Et oleks umbes kaks ja pool minutit pikk tempokas ülevaade minu elust. Näitaks põnevamaid või naljakamaid kohti. Ja mingi lahe ja mõtlik voice over võiks ka olla. No ja siis enne mu sündi võiks olla veel eraldi nn teaser trailer, kus ei näidata mingeid konkreetseid klippe peategelas(t)ega, vaid lihtsalt mingeid helisid ja lühikesi stseene - eelvaatena, huvi tekitamiseks.

Kui ma Helenale halasin, et inimesed ümberringi on praegu nii labiilsed ja samas haavatavad ja samas nagu natuke hullud, siis ta pakkus, et asi on täiskuus. Ma ei usu seda. Aga äkki ongi.

Mu laua peale on selle 3,5 kuuga, mis ma siin töötanud olen, kogunenud üüratu hulk paberit. Peaks süstematiseerima. Ma ütlesin juba töövestlusel, et ma tahan võimalikult vähe tegemist teha paberite ja bürokraatia ja raamatupidamisega. Hiljuti käis ülemus siiski välja teooria, et elus on mõttetuid asju, mille vastu tasub täiel hingel võidelda, aga samas on niivõrd võimsaid asju, mille puhul tuleb vooluga kaasa minna. Raamatupidamine olevat üks nendest viimastest. See tuleb endale lihtsalt selgeks teha. Ju siis.