19 mai 2009

Fail-fail situation

Ma sain täna jälle midagi teada. Sain teada, et kui sina ütled, et See on ruut ja kui tema ütleb, et See on kolmnurk, siis võib See olenevalt teie erinevatest vaatevinklitest hoopis püramiid olla - sina vaatad Seda lihtsalt pealt ja tema vaatab Seda kõrvalt. Ja kui te maha istuksite, teineteisele silma vaataksite ja sellest räägiksite, siis võiksite te sellest isegi aru saada.

Üks inimene rääkis, et tal on nõunik. Nad tunnevad teineteist juba sama hästi kui terve elu. Saavad alati üksteiselt nõu küsida. Mis ei tähenda, et nad seda iga kord füüsiliselt tegelikult teeksid. Nad tunnevad teineteist nii kuradima hästi, et piisab ainult pilgust - ning on selge, mida ta arvab. Või ei ole vaja isegi seda - piisab hetkelisest mõttest "Mida arvaks tema?" ja sul on juba Hüva Nõu olemas. Kas inimesed saavad üksteist läbi ja lõhki tunda? Ja mis see üldse tähendab - ma tunnen teda? Ja mis peab selleks tegema või kui kaua see võtab?

Mind liigitati täna trendi. Kaks inimest on kaks punkti - neid punkte läbib sirge. Ja mina olevat kolmas punkt, kes ka juhtumisi sel samal sirgel asub. Sel sirgel asuvatel punktidel on paljus sarnased omadused. Ka vead. Üks viga olevat see, et ma oskavat jube hästi viriseda, aga ise midagi teha ei suuda. Teisest küljest, arvestades, kes on need teised kaks punkti - ma enda pärast väga ei muretseks. Haha.

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Võib-olla siiski peaks põhjust olema! Eriti kui sa oled selle sigre filosoofiaga kursis! (arvestades seda, mida sa ütlesid - millega sa ka peaksid kursis olema)

Silver@läbihuumoriprisma.meeldivad.lineaaralgeabralised.filosoofiad.nihhujaa.net

PS Tagant järgi ka õnnitledes ja tervitades!!!

19 mai, 2009 22:09  
Blogger JM said...

Jaa, see töötab jube hästi!

Isegi sellel tasandil, et kui oled ise mingil hästi emotsionaalsel arvamusel ja valmis juba teisele inimesele sahtlisse sõitma, siis on jube konstruktiivne mõelda, et kui tema arvamus oleks tegelikult minu arvamus, kas siis minu praegune arvamus tunduks talle sama debiilne, kui tema oma praegu mulle tundub. Või midagi sarnast.

Aga mul on küll paar inimest, keda ma natuke paremini tean, keda ma vahel oma peas võrdkujudena kasutan.

What would Chuck Norris do?

20 mai, 2009 12:47  

Postita kommentaar

<< Home