27 mai 2009

Innovatsioonivärki

Ma kogemata kirjutasin täna "arvuti" asemel "armuti". (Ma muidugi ei saa aru, kuidas see juhtus, sest klaviatuuril on "v" ja "m" klahv üksteisest omajagu kaugel.) Palusin Monal veidi aju rünnata, et mis see armuti siis selline on? Tsiteerin ja natuke parafraseerin:

"Ma arvan, et armuti peaks olema eelõige kasutausel praegu rahandusministril, et teha armutuid arvutusi eelarvekärpe jaoks. No need on mudugi lauaarmutid. Sülearmuti, mida kasutatakse kodus, see on hoopis teine teema."

Praegusel raskel ja pingelisel ajal on meil armutit nii kodudes kui töökohas väga vaja. Hei, sina, noor innovaatik! Tule meile appi ja leiutame armuti! Mona poolt välja pakutud mõningaid armuti variatsioone: tööarmuti, kodune sülearmuti ja lihavõttearmuti. Samuti on omaette sülearmuti naistele.

3 Comments:

Blogger Anneli said...

Kogemata tulnud tuletised on väga lahedad :) Mulle meeldivad ka sellised muteerunud sõnad nagu "juuts", "komseetik", "nomraalne". Esimesed kaks on vaikselt juurdunud kodukeelde :)

27 mai, 2009 21:25  
Blogger JM said...

Ma arvan, et koduselt ma räägingi ainult mutatsioonides. Vahel mõtlen, et kas kõrvalised inimesed üldse enam aru saavad...

28 mai, 2009 09:58  
Anonymous Anonüümne said...

pihuarmuti ka siis peaks olema

29 mai, 2009 11:33  

Postita kommentaar

<< Home